NOTAS DE PRENSA

LA SEXTA NINGUNEA AL VALENCIA C.F.

NOTA DE PRENSA DEL GRUP D`ACCIO VALENCIANISTA

Una volta més, lo valencià ha segut ningunejat. De la mateixa manera que passa en la infrafinanciació del Regne de Valéncia i els interessos dels valencians, la nostra societat ha segut menyspreada.

Esta volta el problema ve del món del fútbol, ya que La Sexta va mostrar tots els escuts de tots els equips classificats per als quart de final de la Copa del Rei menys el del Valéncia CF.

Des del G.A.V. exigim que La Sexta demane perdó públicament per este succés tan llamentable. Ya està be de menysprear lo valencià com ve passant últimament. Som valencians i no anem a permetre que ningú desprecie lo nostre.

¡¡No al menyspreu de lo valencià!!

No es la primera vez que esta cadena de televisión comete acciones parecidas contra nuestro Club de Fútbol. En el año 2014, este mismo medio de comunicación, en su emisión deportiva “exhibió” el escudo del Valencia boca abajo.
Las redes sociales hirvieron durante todo el día de ayer por la información de la sección de deportes de La Sexta en la que se mostró la imagen del escudo del Valencia boca abajo. El Valencia, de inmediato, emitió un comunicado para desaprobar el gesto y pedir una rectificación. La cadena se excusó en que en series como House of Cards se muestra la bandera americana al revés y afirmó que lo que se pretendía era hacer una metáfora por «la anómala gestión» del Valencia.
PARA MUESTRA, UN BOTÓN

print

Agregar comentario

Haga clic aquí para publicar un comentario

Buenos días


La tarea del educador moderno no es talar selvas, sino regar desiertos. (C.S. Lewis)

RÓTULOS CARDONA

Sígueme en Twitter